PRIPOROčENA PREHRANA

Priporočena živila, tudi v času nosečnosti, so sadje, zelenjava, krompir, polnozrnati izdelki. Potreba po maščobah se skozi nosečnost ne poveča.

Ogljikove hidrate (polnozrnati izdelki) boste potrebovali predvsem za energijo.

Beljakovine so sestavni del celic, vezivnega tkiva, mišic, kosti in organov (jajca, mlečni izdelki, meso, ribe, krompir, stročnice, polnozrnati izdelki).

Maščobne kisline omega 3 so ključnega pomena za vid, rast, razvoj možganov in živčevja (morske ribe, jajca omega3, laneno, orehovo, sojino olje).

Železo je pomembno za tvorbo rdečih krvnih celic (rdeče meso, rdeča pesa, fižol, leča, jajca, orehi, žita, suho sadje).

Kalcij potrebujemo za kosti in zobe (mlečni izdelki, brokoli, ohrovt, kruh, stročnice, suho sadje, sojino mleko)

Vitamin D prav tako za kosti (ribe, meso, gobe, jajčni rumenjak)

Potreba po vnosu vitamina B6 se, zaradi povečanega vnosa beljakovin, poveča (polnozrnati izdelki, mleko, kvas, ribe, določena zelenjava).

Jod uravnava ravnovesje hormonov (morske ribe, čebula).

Fosfor je potreben za energijo in kosti, magnezij pa za mišice, zobe, kosti in obnavljanje telesnih tkiv (koruza, banane, brazilski oreščki, špinača, proso).

Vitamin A je pomemben za kožo, sluznico in oči (mleko, maslo, sir, rumena in zelena zelenjava; obstaja tudi nevarnost prekomerne količine, preveliko uživanje hrane, ki je narejena iz jetrc ni priporočeno).