Tehnična podpora (2. del)

Nekaj let nazaj smo imeli doma obdobje, ko je praktično vsak drugi dan vrglo ven internet. Med tem obdobjem sem dejansko imel številko od tehnične podpore na “hitrih klicih”.

Pogovor je šel vsakokrat enako:

“Dober dan, kako lahko pomagam?”

“Internet ne dela.”

“Ste resetirali modem?”

“Sem.”

“Aha, samo moment … Ste na območju Viča ane? Ja, tam imamo ravno tehnične težave, ekipa je že na terenu.”

Pa ne bi nič rekel če bi to trajalo teden, dva, ampak to se je dogajalo že dva meseca.

Saj ne da so bili te agenti krivi, ampak prav nič mi ne pomaga tehnična podpora, ki mi vsakič reče samo “Jah, takle mamo.”

Zdi se mi tudi, da bolj kot se trudim sam pridobiti in posredovati detajle o določeni težavi, bolj ignorirajo to, kar jim govorim. Hitreje pridem skozi, če se naredim neumnega in samo odgovarjam na njihova vprašanja, skozi katera sem po večini šel sam že prej.

Tako sem nekoč (brez heca) potreboval 50 minut, da sem od agenta izvedel koliko je pri njih ura.

Saj vem, da se morajo držati nekih protokolov, ampak dajte no, malo zdrave pameti pa tudi ne škodi vsake toliko. Sploh če se potem 5-minutni problem raztegne v eno-urnega.

Res je, da niso vsi agenti taki, ampak dobiti kakšnega od teh se včasih zdi še manj verjetno, kot zadeti na loteriji.

Napisal/a

Zaenkrat še ni komentarjev.

Pustite komentar

Morate biti prijavljeni, da lahko komentirate.