Na drugi strani pulta

Pred kratkim sem spet začel s študentskim delom, pri katerem se veliko dela s strankami. V tem času sem videl precej širok spekter odnosov ljudi do zaposlenih, ki jim želijo postreči.

Najde se vse živo. Nekateri pridejo nasmejani, znajo potrpeti, če se slučajno kakšna stvar nepredvideno zavleče in se zahvalijo, ko dobijo po kar so prišli. Drugi pridejo živčni, zmoti jih vsaka podrobnost in se obnašajo, kot da si ti kriv za to, da recimo avtomat za kavo ne dela. In seveda se pojavi tudi vse kar je vmes med tema dvema primeroma.

Stvar pride še toliko bolj do izraza, kadar je gneča. Takrat so ljudje bodisi 2x bolj prijazni, bodisi 2x bolj “žleht”.

Saj razumem stališče teh “žleht” ljudi, prideš nekaj kupit in zdaj ravno pri tebi se neka stvar zavleče, ponavadi ravno takrat, ko nimaš veliko časa. Tudi sam se najdem v taki situaciji. Ampak razlika je potem v reakciji.

Lahko sem siten in kompliciram 100 na uro in ubogi človek onstran pulta skoraj nima izbire, kot da se opravičuje (tudi če v resnici ni ničesar kriv), ker sem jaz pač stranka v tej situaciji. Lahko pa upoštevam, da je ta človek morda že 10. uro v službi, ga je pred kratkim nadrl šef iz bog-ve-kakšnih razlogov, mora poleg tega, da streže meni, pripraviti še nekaj za prejšnjo stranko in mu dam nekaj prostora za dihanje.

Če ne zaradi drugega, zato ker težiti v veliki večini primerov NE POMAGA.

Verjemite mi ko rečem, da bo oseba na drugi strani pulta hvaležna, da niste bili živčni v dani situaciji. In ko ti je nekdo hvaležen, se da marsikaj zmenit.

Skratka, naslednjič ko se pogovarjate z zaposlenim, lepo prosim upoštevajte, da je to tudi ČLOVEK.

Napisal/a

Zaenkrat še ni komentarjev.

Pustite komentar

Morate biti prijavljeni, da lahko komentirate.