Ste 34. v čakalni vrsti

KAMORKOLI kličem, sem ‘nevemkatera’ v čakalni vrsti. Resno? Kličeš na pošto, vrsta, mobilnega operaterja, vrsta, zdravnik, vrsta, taksi, vrsta,… Če se mi že kdo oglasi na prvo žogo, seveda on tega ne ve in veže drugam. Kjer se nihče ne javi.

Zakaj?? Ali nimate dovolj zaposlenih ljudi? Zakaj ste škrti in nas prisilite, da ko se že končno nekdo oglasi, smo vsi znervirani in kričimo na boge ljudi? Zakaj ne zaposlite več ljudi? Veliko jih potrebuje službo. Včasih ni bilo tako. Vsako leto pa je slabše. Ko so prišli ven mobiteli, si poklical operaterja, dvakrat je pozvonilo in minuto kasneje si imel vse urejeno.

Ko se hočeš naročit k zdravniku in celo kličeš v uradnih urah (tisti 2 uri na vsak drugi dan), se sploh nihče ne oglasi. Zakaj imate potem naročanje po telefonu?

Ko kličeš v javno upravo, gospa, ki se oglasi, tega ne ve in veže. Veže nikamor, ker se pač nihče ne oglasi.

Ali mogoče ljudje na drugi strani ne opravljajo svojega dela in so stalno na malici? Ali kaj je vzrok?

V današnjem času, ko je podpora strankam skoraj najpomembnejša (če jo seveda želiš obdžati), je le-ta vedno slabša. Halo? Svoj težko zaslužen denar vam dajemo. Za storitve, ki jih ne dostavite.

Že pred veliko leti sem menjala banko in šla iz vodilne na manjšo. Seveda me niso kar tako izpustili. Ampak na koncu sem zadovoljna stranka na novi.

Prav tako sem menjala mobilnega operaterja. In tukaj celo nisem čakala neskončne vrste, ampak se mi je takoj nekdo javil in uredil težavo.

Če potegnem črto, velikim podjetjem je kratkomalo vseeno za nas, ker jih imajo še toliko drugih na zalogi. Manjša pa se mora potruditi za vsakega, saj je vsak pomemben.

Napisal/a