Dobri ljudje v slabem sistemu

Zadnje čase smo dnevno v stiku z zdravstvenimi ustanovami. Na žalost smo vsakič znova zgroženi nad tem, kar se dogaja.

Del krivde je seveda na našem sistemu in postopkih, del pa tudi na zaposlenih, ki so v veliki večini naveličani in neprijazni, najbrž zaradi preobremenjenosti, pritiskov nadrejenih ali pa česa podobnega…

A vendar se najdejo takšni, ki na vsak način delujejo v dobro pacientov oz. strank in ki dajo vse od sebe, da bi pravila po katerih morajo delovati, obrnili v pravo smer.

V prejšnjem tednu smo se torej srečali z alergologom in postopkom, ki je naravnost absurden. Kot sem omenila, je do dietetika praktično nemogoče priti. A proti pričakovanjem sem dobila na telefon izredno prijazno gospodično (dietetičarko), ki mi je kljub temu, da do nje uradno ne morem priti še vsaj pol leta, po pošti poslala navodila za prehrano alergikov, ter prijazno dopisala svoj mail, v kolikor bi imela še kakšna vprašanja. Ne bi ji bilo treba tega storiti, pa se je vseeno potrudila in še ponudila svojo dodatno pomoč.

V teh dneh smo dobili recept za našega malčka za negovalno kremo. Zaradi njegove situacije je porabimo kar precej, nekje 200g tedensko. Na receptu je bilo napisano da nam pripada samo 400g mesečno. Pa se je v lekarni našla prijazna gospa, ki je rekla, da bodo to že uredili, mi pa naj pridemo, ko bomo pač potrebovali več. Lahko bi rekla, da mora pač upoštevati navodila na receptu, pa bo vseeno poskrbela, da bomo lahko kremico dobili tudi že prej, vse skupaj pa bo še vedno v skladu s pravili in v primernih količinah.

Prijaznost teh dveh oseb se je zgodila v istem dnevu in praktično sem pozabila na slabe izkušnje iz dneva poprej.

Še vedno so tisti, ki svoje delo v zdravstvu opravljajo z veseljem in predanostjo. Hvala vam za to!

Napisal/a

Zaenkrat še ni komentarjev.

Pustite komentar

Morate biti prijavljeni, da lahko komentirate.