Odnos do strank v trgovini

V neposredni bližini našega doma je že kar nekaj časa prisotna trgovina z živili, ki je manjša podružnica ene najbolj razširjenjih trgovin v Sloveniji.

Vse lepo in prav. Za majhno trgovinico so dejansko kar dobro založeni, osebje pa je čisto druga zgodba.

Neprijazen odnos do strank je še najlepše kar lahko rečem. Vedno cepljeni proti hitrosti, vedno odprto čim manj blagajn ne glede na vrsto, ki se vije čez pol trgovine. Če pa že dela več kot ena blagajna, pa si imata blagajničarki sto stvari za povedati ravno takrat, ko je največ gneče. Še bi se dalo naštevati in v 90% obiska te trgovine sem ven odšla jezna, slabe volje in s sklepom, da se nikoli ne vrnem več. A ker so priročno blizu, se tega nisem čisto držala.

Potem pa se je konkurenčna veriga trgovin z živili odločila nedaleč stran od te odpreti svojo podružnico. In že na dan otvoritve te nove trgovine, se je odnos tistih v prvi, obrnil 500% na bolje. Potrebovala sem namreč samo 1kg moke in sem zato odšla tja, ker je bila v tej novi trgovini ravno otvoritev in nepopisna gneča.

Bile smo tri stranke v celi trgovini, na blagajni bi morala počakati samo nekaj sekund in bi bila na vrsti. A se je takoj našla še ena blagajničarka, da mi odpre svojo blagajno, ker imam dojenčka s seboj in da ne bom čakala po nepotrebnem in če mi lahko še kako pomaga.

A sedaj se pa da??!!! Biti prijazen in sladek, ko so videli, da jih bo na novo odprta trgovina precej ogrozila.

Tudi sami so se takoj lotili prenove, podaljšali delovni čas in osebje je sedaj vedno nasmejano in pripravljeno pomagati. Tudi takrat ko ne potrebuješ ali celo zavrneš njihovo pomoč. Že skoraj vsiljivi bi lahko rekla.

Zame osebno je njihova prijaznost prišla prepozno. Izgubili so me kot redno stranko in to, da so sedaj prijazni, mi pokaže, da se jim prej enostavno ni dalo potruditi. Najbrž nisem edina. Čeprav so na prvem mestu običajno cene, ugodni nakupi in podobno, je šlo tukaj res zgolj in izključno za odnos zaposlenih.

Napisal/a

Zaenkrat še ni komentarjev.

Pustite komentar

Morate biti prijavljeni, da lahko komentirate.